INETBIKE

potovanja in karavaning

Naša potovanja

Deli

Warning: Creating default object from empty value in /home/mafi01/domains/adopta.si/public_html/inetbike/modules/mod_aidanews2/helper.php on line 1111

albania-2016

Tokratni potopis zaenkrat malo drugače - videoblog;)
prvomajske-po-bosni-2016

Pred nami so novi prazniki in tokrat smo si zadali za cilj potovanje po Bosni. S prijatelji smo se dogovorili, za skupno pot katera bo vključevala nekaj lokalnih znamenitosti predvsem pa je bil cilj, da se nažremo čevapov in burekov, ter vsega kar imajo Bosanci za ponuditi zraven...
krompirjeve-pocitnice-2015-balaton

Krompirjeve počitnice letos smo preživeli pri naših severnih sosedih Madžarih. Odločili smo se za skok do Blatnega jezera in obisk bližnjih znamenitosti ter term. Na naši poti smo se najprej ustavili v Biotermah, kjer smo preizkusili novo počivališče ter namočili ude v topli vodi. Po prvotnih težavah...
festival-sziget-in-robbie-williams

Podaljšan vikend odklop, prvič brez otrok in koncert Robija Williamsa. Na pot sva se odpravila v soboto zjutraj, po prvih parih kilometrih sva se le počasi navadila na tišino brez otrok.  Pot čez Slovenija je minila hitro, gneča na cesti pa ni kazala na hiter dostop do današnjega cilja. Na vseh...
grcija-makedonija-2015

Letošnji dopust smo planirali povsem spontano, naš cilj je bil Lefkada. Po kateri poti priti do tja nam je bilo vseeno in tudi za nazaj si nismo delali nikakršnih načrtov. Ker smo dopust preživeli s prijatelji, smo se okvirno dogovorili kaj si oni želijo videti, če pa nam kaj ne bo pasalo bomo...
1-majske-pocitnice-festival-zmajev-cervia

Tokratne prvomajske praznike smo si zastavile na lahko, brez dolgih vsakodnevnih voženj. Odločili smo se za obisk festivala zmajev v Cerviji - Italija.   Najprej smo se ustavili na našem standardnem počivališču rtu nato pa smo naslednji postanek naredili kraju Commachio, kjer smo se sprehodili...
bozicni-graz-2014

Božič smo tako kot vsako leto pričakali doma, na božični dan popoldan pa smo jo mahnili proti Gradcu. Že pred meseci sem dejal, da bomo decembra obiskali kakšno mesto v Avstriji, da si ogledamo kako izgledajo lučke in okrasitev za božič še pri naših severnih sosedih. Naš načrt je bil večerni ogled...
krompirjeve-2014-san-marino

Krompirjeve smo letos znova načrtovali po vremenu. Le da  tokrat nismo imeli problemov s tem kje bo lepo vreme, ampak so bile odprte vse možne variante saj je lepo vreme bilo povsod ;) Odločili smo se za San Marino. Tam smo sicer že bili ampak smo si ga takrat ogledali le od daleč in iz...
Albanija 2014 11/08/2014
albanija-2014

Na priprave na letošnji dopust smo letos čisto pozabili. Vemo, da gremo v Grčijo, kam v Grčijo in po kateri poti pa se nam ni niti sanjalo. Dva tedna pred dopustom pričnemo razmišljati, da bi letos končno osvojili Peleponez. Vendar se nam ni ljubilo toliko voziti za rezervacijo trajekta pa smo bili že...
ko-jegencek-obmolkne

Ker vsake toliko paše malo druženja z preostalimi avtodomarji. Smo se odpravili za vikend na obletnico spletnega foruma Caravaning.si. Tokratno srečanje je na /ob reki Kolpi organiziral prijatelj Mondeo, kateri je že v preteklosti organiziral ene najboljših srečanj s poudarkom na Belokrajnski...
rim-in-toskana-2014

Za letošnje prvomajske počitnice smo lahko planirali Rim že v štartu in tudi rezervnih načrtov nismo potrebovali, saj je za povsod drugod bil napovedan dež;)   Na pot smo se odpravili že v petek popoldan po službi, ter se zapeljali do rta v Ankaranu kjer smo ob morju prenočili. Zjutraj smo...
Rogla 2014 08/02/2014
rogla

Prvič po dolgem času smo se odpravili na počitnice brez avtodoma. Kako se človek razvadi, ker nisem navajen več pakirati in tiščati v osebni avto vso kramo za seboj ;) Na Rogli smo s prijatelji najeli apartma kjer smo si privoščili od smučanja do... skratka, en teden na off ;) Emo smo vpisali v...
krompirjeve-pocitnice-2013-italija

Letošnje krompirjeve počitnice nismo do zadnjega dne vedeli ne kam in ali sploh kam. Najprej nam je zbolela Ema in nato je zbolel še Matevž. Vikend smo preživeli doma prve dni krompirjevega tedna eni doma drugi v službi v torek popoldan pa smo se odločili, da nekam pa bo le treba iti ;) Najprej je bil...
Kosirina 2013 07/10/2013
kosirina

Ker si letos še nismo privoščili dopusta ;) na katerem bi bili na enem mestu več kot tri dni, smo se odločili, da gremo za teden dni lenariti na otok Murter v kamp Kosirina. Začetek je bil spodbuden saj sta bila prva dva dni dopusta kot sredi poletja, čez dan okoli 30 ponoči pa okoli 23 stopinj. Oba...
Grčija 2013 30/07/2013
grcija-2013

Tudi letos smo se odpravili v Grčijo, tokrat nam je bil v planu otok Evia, katerega smo prevozili po dolgem in počez.   1.dan - petek Delovni dan sem si rahlo skrajšal in na pot proti Beogradu smo krenili že nekaj pred 14 uro. Pot se nam je vila preko Krškega, kjer so zaradi urejanja cestišča...
po-ceski-in-avstriji-za-1-maj-2013

1.dan – sobota - IKEA Graz – Rožemberg Kot vsako leto, smo tudi letos bili v dilemi kam za prvomajske praznike. Časa je bilo na pretek,  kot vedno pa je zopet bila smer odvisna od vremena. Že dve leti zapored se nam je Češka zaradi vremena izmuznila iz plana. Letos pa je vremenska napoved 14 dni...
juzna-italija-krompirjeve-pocitnice-2012

Južna Italija 2012 - Marche - Puglia - Bazilikata   1.dan Prebold - Lido degli Sacchi ( PS 44.71097,12.239648 ) Letos smo se fiksno odločili, da gremo za krompirjeve počitnice na pot po Bosni in Hercegovini. Plan sem dodelal, tudi vse možne postanke le napoved vremena smo še čakali. In smo...
grcija-norost-in-okvare

Letos smo se odločili, da namesto na sever potegnemo na jug. Za novo leto smo se  dobili s prijatelji v centru Ljubljane in s kuhančkom v roki smo izbojevali poletni dopustniški plan. Destinacija je bila določena in to je Grčija.  V drugi posadki je manjšo oviro je predstavljala nosečnost...
italija-umbria-1-maj-2012

Letošnje prvomajske praznike sklenemo preživeti v Italiji, ker nam je že jeseni v lepem spominu ostala pokrajina Toscana  si za cilj tokrat zadamo sosednjo Umbrijo. Na pot krenemo oboroženi s koordinatami, prospekti in potopisi. Prvi dan prevozimo že na pamet poznano smer proti in mimo Benetk ter...
zimska-italija-2012

Tokrat smo se na pozno zimsko popoldne odločili za pot proti Italiji, od doma smo krenili še po snegu in naš cilj je bil mesto Lignano, kjer smo se zvečer dobili s prijatelji družino Štrok. Tokratni potopis je izpod peresa Andreja. Če vam je pisanje zanimivo pa si oglejte še ostala njihova...
krompirjeve-pocitnice-2011-hrvaska-in-bosna

Svoje prve krompirjeve počitnice z avtodomom smo želeli preživeti nekje v Italiji. Toda, ker je začetek novembra vedno vse odvisno od vremena, smo zadnji čas načrte spremenili in se odločili, da gremo po mandarine na Neretvo. Prvi dan smo se odpeljali do nam priljubljenega otoka Murter natančno v...
cinqueterre-in-toscana-2011

CinqueTerre in Toscana 2011     Prvi dan , Sv.Lovrenc – Levanto 682 km.   Na pot smo se odpravili zaradi obveznosti čez vikend (fešte) šele v nedeljo zjutraj. Sicer z rahlim mačkom ampak glede na to, da nas je prvi dan čakala večinoma vožnja po avtocesti nebi smelo biti problemov ;)...